Ο Αντιδήμαρχος κ.Δ.Συλεούνης για ανάρτηση που αφορά ψηφιακά αιτήματα δημοτών

Εκτυπώσιμη μορφήΕξαγωγή σε PDF
Ημερομηνία: 
Τετ, 22/01/2014 - 20:00 έως Πέμ, 23/01/2014 - 19:55

Εξυπηρετούμε αποτελεσματικά το 99,88% των αιτημάτων, αγωνιζόμαστε για το υπόλοιπο 0,12% των αιτημάτων.

Δεν προκαλεί καμία εντύπωση ο τρόπος που επιχειρεί η Πρωτοβουλία Ενεργών Πολιτών Λαμίας με την ανάρτηση της με τίτλο: «Στον ''κάδο ανακύκλωσης'' στέλνει τα αιτήματα των δημοτών ο Δήμος Λαμιέων;», να απαξιώσει και να υποβαθμίσει τις ψηφιακές υπηρεσίες που αξιοποιεί ο Δήμος Λαμιέων, για την εξυπηρέτηση της καθημερινότητας των πολιτών.

Άλλωστε, στο πλαίσιο της διαφάνειας και για «… άμεσα και ορατά αποτελέσματα στην επαφή με τους δημότες…» θα μπορούσαν απλά με ένα κλικ στο παρακάτω σύνδεσμο  http://www.lamia.gr/el/tracker_parexomenes_ypiresies/5556 να έχουν διαθέσιμες τις απαντήσεις που αναζητούν.

Στη σελίδα αυτή μπορεί ο καθένας να ελέγξει σε πραγματικό χρόνο εύκολα και ξεκάθαρα, ότι από την έναρξη λειτουργίας της ψηφιακής υπηρεσίας υπάρχουν 6.538 αιτήματα που έχει διαχειριστεί ο Δήμος μας, από τα οποία μόλις οχτώ (8) δεν έχουν αναληφθεί από τα αντίστοιχα Τμήματα.

Με απλά λόγια το ποσοστό εξυπηρέτησης προσεγγίζει το 99,88%. Αγωνιζόμαστε να αντιμετωπίσουμε το υπόλοιπο 0,12% των αιτημάτων.

Δυστυχώς ο κ.Στασινός και η Π.Ε.Π.ΛΑ., θέλοντας κατά την προσφιλή τους τακτική να πλήξουν την Δημοτική αρχή, υποβαθμίζουν και ακυρώνουν το έργο των υπηρεσιών του Δήμου μας και των εργαζομένων του, που όμως έχει αγκαλιάσει η κοινωνία μας και η προσπάθεια τους αυτή, για άλλη μια φορά πέφτει στο κενό.

                                                                               ο Αντιδήμαρχος Λαμιέων

                                                                                  Συλεούνης Δημήτριος