Διοικητικών θεμάτων και ιδίως:
- την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας των Διοικητικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών,Γραμματείας, Οργάνων Διοίκησης, Ληξιαρχείου, Δημοτολογίου, Πρωτοκόλλου & Διεκπεραίωσης,
- την εποπτεία του συνόλου του προσωπικού του Δήμου,
- την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών,
- τη λειτουργία των ΚΕΠ,
- τη διαφάνεια και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση,
- την εποπτεία της λειτουργίας του προγράμματος «Διαύγεια»,
- την έκδοση των πράξεων των υπηρεσιακών μεταβολών του προσωπικού,
- την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.
Ανάπτυξης και Προγραμματισμού και ιδίως
- τα θέματα τουριστικής ανάπτυξης και προβολής του Δήμου,
- την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις αρμοδιότητες αυτές.
- τη διαχείριση των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και των εν γένει θεμάτων που συνδέονται με χρηματοδοτήσεις στα πλαίσια προγραμμάτων χρηματοδότησης.